Ansatte

Blåmeisene

styrer@kirkemoenbarnehage.no

Mirjam har et bankende hjerte for barnehagen. Hun vil jobbe for at vi skal ha en lærende barnehage, der de ansatte skal få bruke sin kompetanse og oppleve mestring og arbeidsglede . Og der barna skal ha de beste oppvekstkår og en god barndom. Mirjam startet i jobben som styrer i 2020.

Anette Lundesgaard Poole

anette@kirkemoenbarnehage.no

Anette er engasjert, humørfylt og står på hele tiden for barna og barnehagens beste. Vår IT-ekspert på huset! Hun har selv gått i barnehagen som barn og jobbet her siden 2020.

Charlotte Larsen

Stilling: Vikar

Charlotte er snart ferdig barne- og ungdomsarbeider. Hun har jobbet trofast som vikar hos oss siden november 2021. Barna stråler hver gang "Lotte" kommer!

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Tonje har jobbet hos oss siden 2020. Hun er en nær og god voksenperson for barna, er fleksibel, blid og gjør alt hun kan for at de rundt henne skal ha det godt. Hennes varme og omsorg for barna, bidrar til at barna kjenner henne som en trygg og god omsorgsperson. Tonje er en stille og rolig person og vi kan stole på at hun er alltid er på rett sted til rett tid, i arbeidshverdagen.

Hege Moen Brekka

Stilling: Fagarbeider

Hege er leken og morsom og alltid klar for en god replikk. Hennes fang er populært! Hege har jobbet her siden 2010.

Silje Nymoen

Stilling: Fagarbeider

Silje er hjertevarm og imøtekommende ovenfor liten og stor. Er glad i alskens barnehageaktiviteter- både inne og ute. Hun har jobbet i barnehagen siden 2008.

Ida Beate Hagen

Stilling: Lærling

Ida er vår flittige og supergode lærling. Hun stiller alltid på jobb forberedt og med god oversikt, ikke minst holder hun orden rundt seg. Hun har varm og god relasjon med alle barna med sin autoritative voksenstil. Hennes samlingsstunder er noe vi ser frem til. Ingenting er tilfeldig med Ida.

Annette Granheim Aamodt

Stilling: Barnehagemedarbeider

Annette er tidligere bussjåfør- med alltid godt humør! Hun er barnehagens handy-woman og er den som både liten og stor kan gå til når et problem må fikses! Annette har jobbet hos oss siden 2008.

Falketårnet Maxi-falker

Britt Iren Skaug

Stilling: Avdelingsleder

Britt er en fargeglad og faglig sterk pedagog som liker å bidra til at barna blir flyvedyktige! Britt har jobbet her siden 2008, og mest i Falketårnet.

Ingunn Brunstad

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Ingunn er en empatisk medarbeider, som ser det beste i og ønsker det beste for barn og voksne rundt seg. Hun har engasjement for jobben og er ikke redd for å ta i et tak. Ingunn startet i Kirkemoen barnehage i august 2020.

Charlotte Larsen

Stilling: Vikar

Annett Bekkåsen Nyhagen

Stilling: Fagarbeider

Annett er en sporty og friluftsglad dame som har lang fartstid i Kirkemoen barnehage- faktisk helt siden 1990. Hun har masse god barnehage-erfaring og får mye gjort.

Falketårnet Mini-falker

Mai Lillan Eriksen Hagen

Stilling: Avdelingsleder

Mai Lillan er ryddig og strukturert med gode oversiktlige planer. Hun har et godt øye for - og lag med barna og har en ro som er god både for barn og voksne. Mai Lillan startet i Kirkemoen i august 2022.